رد کردن لینک ها

مشتریان شما آنلاین هستند
اگر از بازاریابی دیجیتال دوری کرده‌اید، آیا به این دلیل است که فکر می‌کنید شما آمادگی لازم را ندارید؟ آیا فکر می‌کنید که شما فقط به زمانی نیاز دارید که به وجود آید ؟
اگر از بازاریابی دیجیتال دوری کرده‌اید، آیا به این دلیل است که فکر می‌کنید شما آمادگی ندارید؟ آیا فکر می‌کنید که شما فقط به زمانی نیاز دارید که ایجاد شود و سپس شما یک زاویه بازاریابی دیجیتال را کشف خواهید کرد؟
مشکل این روش این است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما در حال حاضر آنلاین هستند. امروز. همین الان. شانس خوبی وجود دارد که آن‌ها شما را پیدا کنند ، اما اگر نتوانند به راحتی شما را پیدا کنند، احتمالا رقیب شمارا انتخاب می‌کنند !!!
وقتی شخصی علاقه ای به برند شما داشته باشد ، یا در مورد برند شما کنجکاو باشد، اولین کاری که احتمالا انجام می‌دهد در فضای مجازی به دنبال شما می‌گردد و در مورد شما تحقیق می‌کند! تصویر شما و برند شما در فضای آنلاین چگونه است ؟!

رقبای شما هم آنلاین هستند
بسیاری از رقبای شما همین حالا هم در فضای آنلاین حضور دارند آنها با جذب مشتری از این بستر نامحدود هر ثانیه تلاش می کنند تا سهم بیشتری را از فضای آنلاین به دست آورد بسیاری از کسب و کارها واحد دیجیتال مارکتینگ خود را راه‌اندازی کرده‌اند به امید آنکه بتوانند از شرایط فعلی اقتصاد با کمک ابزار های آنلاین خارج شوند و با به دست آوردن بازار های جدید فروش بیشتری را تجربه کنند.

هزینه حضور در فضای مجازی بسیار پایین‌تر است هر نوع تبلیغ دیگری است به طور مثال هزینه یک اجاره یک بیلبورد در تهران یا شهرستانها به مراتب بالاتر از کل هزینه راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ شما است ما در گروه دیجیتال مارکتینگ لیف به شماکمک می کنیم خوب و علمی ترین روش های روز دنیا و با استفاده از به روز ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وارد فضای آنلاین شوید یا بازاریابی دیجیتال خود را گسترش دهید .
گروه دیجیتال مارکتینگ لیو تجربه بیش از چهار سال و همکاری با برندهای مطرح ایران به خصوص برندهای مطرح ساختمانی مانند گروه بام، شرکت صنایع چوبی مهراز، گروه مشاوره راه نو، گروه مشاوره آمیتیست راه فروش، به شما کمک می کند تا در این فضا با قدرت و سرعت مناسب حرکت کنید.

در این مرحله با صرف مدت زمان مشخص در تمامی ابعاد کسب و کار شما را مورد آنالیز و بررسی قرار می دهیم در این بخش که مهمترین بخش شروع به کار است ما با استفاده از تجربه های شما در صنف خود و با تحقیق در مورد صنف شما به طور کامل فضای حاکم در صنف شما را به دست آورده و تلاش می‌کنیم و نقاط قوت و ضعف در فضای آنلاین آشنا شویم .

بعد از به دست آمدن از کسب و کار شما و صنف مرتبط با شما به سراغ شناسایی رقبای شما می رویم هم رقبای اصلی شما در فضای مجازی و هم رقبای اصلی شما در مارکت با شناسایی رقبای شما سعی می کنیم تا تمام نقاط ضعف و قوت آنها را به دست آورده آن بتوانیم برای خود تصمیم گیری کنیم .

بعد از مراحل اول و دوم شامل آنالیز دقیق سنتی شما شناسایی دقیق رقبای شما است سعی می‌کنیم با استفاده از این داده‌ها و تجربه‌های خود نقشه راه کامل و جامعی را برای شما تهیه کنیم و تمام مراحل حضور در فضای آنلاین به صورت مشخص و از قبل برنامه‌ریزی شده در اختیار شما قرار می گیرد .

و پس از به دست آوردن نقشه راه تمامی مراحل را اولویت‌بندی زمانی انجام داده و با توجه به وضعیت موجود شروع به اجرای تک تک آنها می کنیم .

بازگشت به بالای صفحه